Bestellen, verzenden en ontvangen

Nadat wij uw bestelling en de betaling ontvangen hebben, zal uw bestelling uiterlijk de volgende werkdag in behandeling nemen. Wij proberen uw bestelling binnen 3 weken naar u te versturen. Ons doel is om alle items op
voorraad te hebben. Omdat wij met de fysieke winkel en de webwinkel uit dezelfde voorraad werken, kan het zijn dat een artikel tijdelijk niet meer in huis is. Wilt u zeker weten dat wij een bepaald item in huis hebben voordat u een bestelling plaatst, stuur ons dan een e-mail en wij kijken het voor u na.
Er is geen minimumbedrag waaraan een bestelling moet voldoen. Er worden geen verzendkosten in rekening gebracht indien het factuurbedrag meer is dan € 250.00. Indien uw pakket beschadigd wordt afgeleverd, raden wij u aan deze levering niet te accepteren. Als u dat wel doet dan vervalt de garantie en de verzekering.

Betaalmogelijkheden

U kunt kiezen uit verschillende betalingsmogelijkheden, zie logo’s onderaan de pagina. U kunt het bedrag ook vooraf overmaken naar ons rekeningnummer. Als u de bestelling onder rembours wilt laten afleveren, komt hier 10,00 euro extra bij. Natuurlijk kunt u de bestelling ook in onze winkel in Gouda op komen halen. Als het geld bij ons binnen is zal de bestelling in behandeling worden genomen.

Garantie en defecten

U krijgt van onze een levenslange garantie op de sieraden (met uitzondering van speciaal gemaakte producten, zoals horloges etc), beschadigen en slijtage vallen buiten de garantie.

Ruilen, retourneren en annuleren

U heeft een zichttermijn van 14 werkdagen na ontvangst van de bestelling waarin u de bestelling aan ons kunt retourneren. Stuur de te retourneren artikelen dan ongedragen en onbeschadigd in de (als het kan) “indien mogelijk in originele verpakking” met aflever bon naar ons retour met POSTNL via de aangetekende pakketpost. U krijgt dan een Track & Tracé nummer dat geldt als uw garantiebewijs. Elke geretourneerd artikel wordt individueel beoordeeld. Als u uw bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk na het bestellen contact met ons op. Zie voor de manieren om contact met ons opnemen op onze contactpagina.
Speciaal voor u ontworpen sieraden kunnen niet worden geretourneerd.

Retourneren

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt (moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

  • Kies filters